Pa utflykt i en javla speedboat...morr

Nu blir det lite snabt bara, vi ska snart aka till KoChang i nagradagar. Mycket btrevligt. Vi ska aven forsoka hitta nat lite "finare" stalle att bo sa Lola kan fa va pa golvet a krypa runt (utan attt riskera skada). Vi hangde i baren igar oxa a det ar sa javla fin bar linus jobbar i. A Flora far agera fotomodell mest hela tiden da alla vill ta kort pa henne nar hon har sina horselskydd pa sig. Igar trodde flera att hon var en pojke sa idag har hon en rosa solhatt a rosa napp:) Typskit mamman sa emil! Det gar iunte att gora mellanslag pa datrorn sa darfor sitter allt ihop nar jag skriver...sorry! Jag berstttar mer fran KoChang...nu vantar frullen pa mej! Massa soliga kramar fran oss!!!!

Kommentarer
Postat av: leni thor

Hej.Va härligt ni har.Hoppas resan går bra.Saknar er mycket.Mats o jag har varit i Rättvik o bott på hotell i helgen.26 grader kallt.Så vi var mest inne och åt och drack gott.Krama alla från mig.

2011-02-20 @ 14:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0