Lyxhustru i Koh Chang

Nu ar vi pa Koh Chang! Vi bor pa ett riktigt javla lyxhotell...det sukaste jag bott pa! Poolen ligger horisontelt med havet sa man lite trevligt sa kan se havet nar man bubblar. Ja det ar sant man kan bada bubbelpool i den stora poolen...helt sjukt. Nar vi kom upp pa det sjukt stora a lyxiga rummet ringde det pa dorren a in konner den med en jatte fin a lyxig barnsang. Bebis lakan i rosa da Lola ar e prinsessa;) Efter nan timme knackade det igen da kom dem med lite chokladhjartan i en sidenpase. Min make tycke att det var en bra ide att bo lite finare da vi knappt gjort av med na pengar pa KohMak (maste saga att jag holl med om att varje ore var det vart nar jag tvattade mitt allt for smutsiga har). Har ligger det damer i 55 plus a solar i leopard bikina med knyttrosor...Mmm smakligt. Jag sag aven en sta a trana i glas-gymmet i just en san bikini (darav gar jag ej a tranar:) Flora invigde hotellet med att kissa pa hissgolvet...hennes badblojor ar fran 7kg a valdigt stora i benen, hon kissade aven ner golvet och Emil. Viktigt att lagga revir da det finns en jamngamal unge med lika vagn! Linus har oxa kommit hit sa vi ska snart ga a ata...mums. Flora har fatt en mossa av en tjej i reseptionen som tyckte hon var gudomligt sot (forstar henne). Den tjejen kunde sticka...hon knopade ihop den lite snabbt idag! a forovrigt sa har vi bara hangt vid poolen idag a igar a busat med en super duktig Florpa. Hon finner sig i allt tok som vi gor...stolta ar vi! lattare unge att resa med far man nog leta efter. Lisa, jag har kopt tyg nu. tog en nyans morkare for den kandes battre. a vad galler priset sa har jag ju ingen anning om vad tyg kostar hemma men jag gav ca 450kr for 6m sidentyg...ok? Dax att lyxa vidare a kolla in shoppingen lite (ok, kanske kollade lite igar oxa). Massa kramar fran ett varmt a soligt Thailand! A stort grattis Lina, Jonas a Elliot till sota Anton!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Å vad skönt allt låter , måste säga att jag är avundsjuk. Här är det fortfarande kallt 8 grader och snöfall i morse.Pussa Flora från mormor och morfar å ha det riktigt mysigt. Vi hörs igen KRAM kRAM

2011-02-21 @ 14:11:25
Postat av: Hanna

Vill se bilder på floris! Glöm ej byxor till mej. Nu har jag garderat men med tre messi, här, fb och sms så viktiga är dem. Sluttjatat om det. Skönt med fräscht hotell, garvade åt hisskissandet.. Puss

2011-02-21 @ 17:21:43
Postat av: Leni

Njut av livet det går inte i repris.Kramar till er alla.

2011-02-21 @ 20:49:37
Postat av: Eva

Jag håller med Linda, gud vad avundsjuk jag är.

Här fortsätter det att vara kallt och snöar lite då och då. Sola lite åt mig.

Kram Eva o Jani

2011-02-22 @ 15:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0