Flora on a trip...

Sa nu ar vi pa plats (igar kom vi) i Koh Maak. Kontrast kan man saga...fran turiststalle till tom strand a lugn. Imorse var det ett javulskt skyfall. Jag skulle vid atta tiden imorse ga pa toa a nar jag kom in igen fran "badrummet" var jag sa blot att jag var tvungen att ta en handduk a torka mej innan jag kunde lagga mej i sangen igen...ja det lacker en anning fran taket i det sa kallade badrummet. Flora gose banans...hon ska sta mot allt a plotsligt vander hon sig om a ska ga ivag, vilket hon givetvis inte klara. Hon far mest ett plattfall. Annars ar det ju kul att sta pa huvudet a se varlden upp a ner;) Igar hade vi en liten gurk-incident. Lola hade ingen lust att sova nar vi skulle ata sa jag gav henne en skalad gurka att smaka pa nar vi at...Emil gav mej onda ogat (han sager att allt ar farligt a att hon ska fa ata purer till hon fyller 18). Klart hon maste smaka...melon a mango is the shit...jag a floran hets ater ikapp. Tillbaka till amnet...hon satt sa fint i STILLA a mumsade pa gurkan, da hon satt en mini bit i halen. Hon spydde upp den pa nagra sekunder sa ingen skada skedd...men kyckling-pappan-emil fick panik a nu far hon aldrig mer ata nat som inte ar mosat. Haha...jag smyg gav henne lite annans i morse (hon alskar frukt). Men vi kom fram till att emil ar radd for mycket vad galler hans lilla prinsessa. Jag vet som sagt att texten sitter ihop men det gar inte att fordela upp den. igar var vi som vanligt i baren a hange a lyssade pa bandet...Flora-partyanimal alskar att hanga dar...hon glider runt bland alla a garvar a stylar i sina skrik-rosa horselskydd;) Nu ska vi busa med hon som ar sa envis att vi borjar undra vad som gick snett under forloissningen! Hanna. Byxa(or) CHECK Lisa. Keps CHECK Leni. vi landar mandag 06.00 men mormor a morfar hamtar oss, dem ar uppe fran 04 iaf..men kom efter jobbet pa mandag. MammaPappa. kan ni mededela gammlingarna att vi kommer pa mandag a inte tisdag som jag tror jag sa? Puss fran ett underbart Thailand

Kommentarer
Postat av: Leni

Hej skönt att resan gick bra.Förstår oron när Flora satt i halsen jag va lika dan gick till och med kurs för att veta vad jag skulle göra.Om ni hittar någon bling klocka kopia stor köp den till mig så får ni pengar.Kommer gärna på Måndag kväll.Går det bra att Jens lämnar bilen då?Många kramar.

2011-02-24 @ 18:43:29
Postat av: Julia

Hej, låter som ni har det kanon :) Jag har det kanon i lägenheten, även jag har levt i lyx dessa veckor ;) Ser framemot när ni kommer hem.

Många kramar

2011-02-26 @ 10:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0