Kii

Nu ar klockan elva har a ni hemma i Sverige ligger a sover som bast. Idag aker vi tillbaka till Patong:( Nu borjar slutet pa denna underbara semester ta slut, bara tva natter kvar, jag mar daligt. Jag vet att min kara syster vill att jag kommer hem nu men detta ar helt enkelt mitt nya liv nu!

Igar tog vi det bara lungt och lag pa stranden a snorklade annu mer. jag madde ganska daligt igar sa det fick bli lungt. Jag mar battre idag iaf.

Nu har jag ingen aning om vad som hande med texten?? dessa tangentbord ar at hevete!

I Patong ska vi shoppa!!!!! jag har langtat hela semestern. A det basta av allt ar att vi har Nui med oss som har lovat att hjalpa mej att pruta. Hon alskar att handla lika mycket som mej a dessutom kan hon tahilandska a blir inte lurad som oss vita falanger (turist,utlaning pa Thai). Kan bli sa att vi plaserar E a Linus med en ol nanstans.

nu kom det en riktig javla monster skur. har kan det sporegna i 20min sen lyser solen, helt sjukt.

Nu ska jag ga a ata frukost.
Bye Bye!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

lika bra att slippa ha dem hängades efter sej ;)

längtar efter dej med!

2009-03-07 @ 10:13:39
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Plin

Vill ha hem dig nu! Mys ordentligt dem sista dagarna!

2009-03-07 @ 11:41:56
Postat av: throzan

men slemma hur ska du klara dig i sverige och utan mig.. passa dig jag kanske ar brunare an du nar jag kommer hem:) var grymt kul att ses..

kram kram

2009-03-09 @ 14:08:40
Postat av: Klister

Där har du en länk till den frisyr som jag, eller rättare sagt Tove siktar på. Det ska du väl kunna fixa?!

Postat av: Anonym

2009-04-19 @ 20:57:15
Postat av: Mickan

Tja...

Är du ute och reser,, fasen vad skönt..

Antar att det inte blir nåt Åland för dig i år då.

Kram Mickan fd frötunaspelare;)

2009-04-19 @ 21:00:15
URL: http://enprinsessasbekannelser.blogg.se/
Postat av: Hille

Dags för uppdatering:-)

2009-05-26 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0