Spruta-Borr-Spruta-Borr

Sitter och smyg skriver lite på jobbet, detta är strängt förbjudet. Men Chefen är ju på semester..haha

Igår satt jag å klurade ut världens bästa inlägg. Men vad hände? Jag blev för trött och somnade.
Tror att det var den stora sprutan som tog musten ur mej. Jag vaccinerade mej inför resan. Jag lovar att dem fick borra in skiten i armen på mej. Det gjorde ont som satan, jag känner en viss förlamning i armen nu. Jag överdriver inte, jag är inte den som kryddar på saningen.
Vill bara meddela att det inte är över än. Läkaren som förövrigt var sjukt solbränd och som säkert hade åkt till värmen för att kolla om vaccinet fungerade, kläckte plötsligt ur sig att jag måste ta en till spruta innan jag åker.
Först frågade han om jag ville ha det billigare alternativet och ta två sprutor på samma gång (det blir samanlagt en spruta mer i långa loppet)? Öhh dum fråga tänkte jag, hellre är jag utan mat än å behöva ta två sprutor som borras in i armen.
Jag trodde givetvis att om jag betalade lite mer så skulle jag slippa ta två. Men där fick jag, ett borr till om en månad. Allt går tydligen inte att köpa;)

Jag var skit duktig, ändå fick jag inte ett enda litet klistermärke eller klapp på armen med en menade blick hur stolt sprutkvinnan var över mej. Nästa gång tänker jag fan inte bita ihop och spela oberoeende, vad får jag för det. Nej det är dax att gå tillbaka till det gamla vanliga, gråta och tro att dem vill döda mej.

Nu måste jag ringa min kund och fråga om hon helt plötsligt blev snygg i håret utan min hjälp. Här är hon ju inte iaf.

Kommentarer
Postat av: Chrille

Bara han inte har tillgång till din blogg adress för det skulle inta vara så kul! Då kan han ju se vad du skrivit!

2009-02-13 @ 07:45:45
Postat av: Pernilla

Tusen tack Emma! Du är bäst! Hoppas ni får en riktigt mysig semester! Ta hand om er! Kram!

2009-02-15 @ 20:27:54
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0