SunShine

Nu kanske ni har suttit och tänkt: Nejjjj RödEmma har slutat blogga vad ska jag nu förgylla min dag med? HejHej jag är tillbaka. Jag har jobbat som en galning för att kunna dra iväg till Thailand imorgon, å när ska man hinna blogga då?

Nu är det så att jag kommer uppdatera min resa här på den röda sidan. Helt exklusiva repotages kommer att finnas, solbrännsstatus, E:s fruktansvärda djupdyg med hajar m.m. Som ni märker så är det bara att ta ledigt och börja läsa.

Till min trognaste läsare av dem alla Farmor: jag kommer ge dej ett morgonflin massa ggr framöver det lovar jag;)

Planet lyfter imorgon måndag 13.55, sen kommer vi inte hem förens den 9Mars;)



Thailand here we come...(tränar på den lite för dåliga utrikiskan;)

Kommentarer
Postat av: malin

Ha det gött tjejen! Jag är inte ett dugg avundsjuk! Hehe!

Kom ihåg att använda solskyddsfaktor 1000. Annars kommer du se ut som jag gjorde under min allergichock för några veckor sedan... och det var inte kul :-)

2009-02-17 @ 10:15:17
URL: http://malinsimgren.blogg.se/
Postat av: throzan+chiwi

faan vad slitna ni ser ut... behöver verkligen semester. får se om vi ses i thailand

jag är så trött orkar inte med semester det är sånt bestyr!

chiwi skäller som faan men hon håller ställningarna..

pussar från oss!

2009-02-17 @ 14:01:26
Postat av: Emma Forslund

Bra med semester så du kan vila upp dej till Åland! =) hahaha

Sola säkert!

Förresten, jag som trodde jag skulle få träffa dej på torsdag när söta Wanda kommer hem!!!

Kram på dej!

2009-02-17 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0