Solseg!

Idag har varit en seg dag. Varit lite halv risig, sa det blev att ligga under ett parasoll och lasa. Har precis last ut en "schopoholic sager ja!" av Sophie Kinsella. Sjukt rolig bok (rekomenderas).

Nu gar det segt att skriva, jag ar seg som satan .Imorgon drar vi till Ko Lanta. Da ska jag a E bara mysa och ta det lungt i ett par dagar. Kan inte bli mer romatiskt an att resa runt tillsammans i en ryggsack. Man marker att man passar bra ihop nar det bara flyter pa och ar roligt fast det ar varmt och man bara har boeende i en natt elller tva.
 Sen far vi se vad som hander har nast. Nickes tjej Elli kom ner igar...jippi antligen en tjej. Inget fel pa att ungas med fyra killar men nu har jag faktiskt saknat lite kvinnofolk.

Idag ar har det varit en grymt varm dag. jag kanske har svettats sjuhundra liter. Nu borjar jag aven fa lite farg, eller lite ganska mycket. Har varit tok forsiktig med solen for att inte branna mej. Linden brannde upp rygen sa nu har han flagnat bort all farg. Kande att jag borde vara ;lugn eftersom jag ar tio ggr ljuasre  huden an honom.

Igar hade vi lite mer fest an valigt...vi var pa en bar som hette RollingStones, med liveband. Tyvarr inte dem riktiga RollingStones:( men det var ett javla dra iaf. Sen pa natten blev det fest pa stranden. Dansa omkring barfota ar inte illa i feb.

Jag kan ha slagit upp vartenda liten bit pa mina ben. Dom ar alldeles blaa och sariga. jag lyckas sparka in i allt och snubbla pa allt. Jag klantig? later det sa?

Nu ska jag snart ga till hotellt och lasa. Grabbarna ska ut och dricka backets och ol men jag orkar inte. Idga ar jag for seg. Sa det blir nog annu en pineapple shake och sen sova. Jag lever typ pa frukt och fruitshakes. detta passar mej perfekt. Det ar skont for jag ar inte hungrig nan gang nastan. det ar sa varmr sa jag orkar inte ata, darfor ar frukten kanon.

Fan vad jobbit det var a skriva nu. det ar for varmt. Jag klagar inte jag bara talar om fakt. Samtidigt som det kanns skont att gnalla lite pa varmen nar ni har massa minus hemma...hahaha...jag ar en skadeglad javel!.

Hoppas det fins internet pa Kohlanta, da blir det mer info imorgon el overmorgon.

Ha det sa bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Floorball First Time Ever In TV 1987 (Swedish)



http://www.youtube.com/watch?v=hIE7O3-oAs0

2009-02-23 @ 17:52:21
Postat av: mams.

Solseg? undrar om det inte heter Singaseg!Kram på er båda.

2009-02-24 @ 06:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0