Koh Lanta

Kanske min kara Mor hade ratt. Jag kanske inte var "solseg" utan "singaseg":)

Nu ar vi pa Koh Lanta...javligt coola barer och resturanger langs vattnet och vi bor i en mysig Bungalows precis pa stranden. Allt ar bra forutom att det ar nat forbannat mycket tidvatten. Pa eftermiddagen gar det knappt att bada, finns typ inget vatten...men men jag ska inte klaga. tycker dock lite synd om Emil som forjaves tog med sig sitt nyinkopta snorkelset. Tror att han borjar fa lite dygabstinenser. Men han ska dra till Similan Island (?) a dyka i tre dagar sa det kanske kanns battre efterat.

Nu ska vi ga langs stranden och satta oss i nan liten hydda och ata,  nu ar jag nog lite hungrig trots allt.

Livet leker som vanligt ha, hoppas allt ar bra dar hemma i snon!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag kan rekommendera ölen som heter Chang. Tycker själv att den är mycket godare än Singha! =) Jag är såå avundsjuk på er! Vill också vara i Thailand och sola o bada o dricka buckets! =) Ha det gott! Kramar!

2009-02-25 @ 08:12:01
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/
Postat av: Mia

EMMA! du måste åka med till similan, världens vackraste :)

puss!

2009-02-25 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0