TID, kan nån dela med sig!

Nu är det ju såhär: Jag önskar mej mer timmar på dygnet!

Jag har inte tid att vänta på tomten så jag undrar om det inte är någon av mina trogna som kan skänka en timme eller två till mej? Jag skulle bara behöva lite mer tid varje dag för att hinna med allt jag borde göra.

Att inte få ihop tiden är det ju inte bara jag som inte klara men just nu är jag i panik behov. Jag vet att allt kommer bli lite bättre efter helgen för då är kollektionen över. Sista visningen är på lördag kväll, sen är det bara å njuta av att det förhoppningsvis gått skit bra. Det har varit skit kul å göra denna höst/vinter kollektion men jag hade ingen anning om att det skulle ta så förbannat mycket tid. Varje minut jag har över på jobbet går till planering.

Jag har även utsett mej själv till värdens bästa människa på att hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som det bara går.
Jag kan tex, måla naglarna samtidiggt som jag, betalar räkningar, pratar i telefon och äter mat (E såg lite imponerad ut nyss när han såg vilken mångsysslare jag är!). Men jag kan mer; cykla, prata i telefon och äta frukost samtidigt.
Jag tror iaf att jag kan göra många saker samtidigt eller har jag glömt nåt viktigt?

Nu ska jag slappa lite efter en sjukt lång dag med innehållande kurs. Jag är inte bara fullamata med bra info, jag har blivit en bättre frisör oxå. Jag insåg att jag nog är rätt bra på färglära eftersom jag redan kunde det mesta som kursen innehöll.

Imorgon ska Svea bli av med sin kvinnlighet, hon ska stereliseras kl 8.15. Opps även denna dag kommer bli sjukt lång. Slutar jobbet ca 22 imorgon. Tur att jag har ett stort överskott på energi så jag nästan klara såna dagar utan att vilja dö när den är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0