Huvudvärk

Jag lever, jag finns och jag lovar att produsera inlägg som aldrig förr. Jag har bara haft huvudet fullt med så mycket annat att jag mitt skrivande har kommit i kläm.
Jag har nu fått bot med denna överbelastning i mitt huvud.



***

Det händer så mycket i mitt liv just nu att det är sanslöst. Jag låter mej bara följa med i denna underbara tid.

Jag ska ge er en snabb uppdatering på vad som hänt:

* Höst/vinter kollektionen med HairTeam gick som smort och jag är mer än nöjd med mina kreationer. Gå gärna in på www.hairteam.se , klicka på Trender och senaste bildspel så får ni se vad jag och mina två kollegor åstakom på en lunchrast;)

* Jag är ännu mer kär:)

* Thyra hade 1års kalas i Norping i helgen som vi var på. Underbart barn!

* En sjukt rolig jobbresa till London ligger och myser i mitt huvud.

* Innebandyn rullar vidare med lite mer glädje och ett aningens oroväckande knä.
 
* Alice berättade för mormor (min mamma) att det var en JÄVLA väg å vara lång, efter en bil tur en härlig morgon. (Barnet är 3.5 år och tar efter allt man säger).

* Jag har lyckas krympa 2cm. Jag fick det chockartade beskedet hemma hos mor och far efter en mätning mot dörrlisten. Jag börjar vänja mej vid min nya längd. Jag som alltid rundat uppåt och sagt att jag är 1.70 måste nu försöka tala saning för att inte betraktas som en löngnerska.

* Pertan har klämt ut ett vackert barn vid namn Theo.

* Jag har hällt i mej årets första julmust.

Nu ska jag lägga mej i sängen och vänta på att min fina kommer hem och värmer mina kalla fötter. Han är inte bara snygg han vämer fötter oxå;)

Vänta ni bara det är mycket på gång nu så håll utkik!

///Emma 1.66cm


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul att du är tillbaka! Har saknat dig!

2008-10-30 @ 07:34:30
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/
Postat av: Syrran

HAHAHA jag är längre än du :-P

Jag har beslutat mej för att lägga hela skulden för Alices svärande på dej, för helvete!!

Vaddå, har julmusten kommit, å här sitter jag heelt ovetande, fast d e klart har väl inte kommit ut hit ännu...

2008-10-30 @ 08:27:05
Postat av: Hanna

Till Syrran! Nu vill jag komma och se ditt kök! Kram

2008-10-30 @ 12:36:04
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0