Ett lyckat utkast!

Ligger å slöar på soffan och tänker på hur sjukt kul det har varit och träna denna vecka. Jag har två skit roliga träningar bakom mej. Dem har varit väldigt givande och bra variation på. Jag fick idag träna på mina efterlängtade utkast. Jag är eller var otroligt svag på mina långa utkast. Om det är nåt jag behövde träna på så var det dem. Å äntligen fick jag det, tack Erica!!!!
Man känner sig inte så komplett som målvakt om man aldrig kastar ut långa bollar. Efter bara ett par kast idag så kom mitt självförtroende tillbaka. Kast armen hade som tur var inte gått å dött på riktigt, den satt bara långt inne (hur blev det där??)

Träning måste vara kul för att man ska vilja träna och denna vecka har varit skit kul. Sen märker man på tjejerna att dem lär sig mycket och att tvåmålspelet blir mer givande när vi haft många olika övningar innan.

Kort och gott; en utav dem roligaste tränings veckorna sen Palme dog.

****

Nu på lördag smäller det. LINA håll i klubban för jag kommer och briljerar i Nortan 13.30 på lördag. Det är Junior-SM i helgen och jag var tydligen inte en junis längre så jag är hemma och spelar D3 match ist. Heja alla Seniorer!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser jag fram emot :-D

Se till att inte sticka in dina fingrar mellan hålen i klubbladet, på klubban min, bara.. det lyckades Alunda målvakten göra.. AJ AJ!

Kan gå hett till vid mål, men förhoppningsvis får jag spela på MIN VANLIGA PLATS!!

Då får du försöka ta mina lång skott!



Tack för tipset om dom svaga långa utkasten.. hihi!

Nej nej. jag önskar dig all lycka!!

Du ska få en riktig BAMSEKRAM, syrran!!

Puss

2008-10-09 @ 09:43:33
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad kul att träningarna varit givande i veckan. hoppas det blir så nästa vecka också! :)

2008-10-09 @ 14:37:20
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0