Tvätthelvete

Jag är inte bara arg, jag är förbannad oxå. Här går man upp en lördagsmorgon kl 07.20 för att börja tvätta. Går sovandes ner till tvättstugan med ett ton tvätt. Då har nån sate satt upp en lapp över min bokning (nyckelklumpen man bokar med).
"Helgdag= söndag, tvättstugan öppnar kl 12.00 på söndagar". Nej men vad fint, jag blev ännu mer arg när människan har skrivit med skrivstil. Det går ju knappt å läsa skiten.
(vill tillägga att tvätttiden klockan tolv var upptagen, fattades ju bara det).

Vem fan bryr sig om det är röd-dag eller inte? Normalt folk har saker å göra på sin lediga dag, sånt som man verkligen inte hinner när man jobbar heltid och tränar mycket.

Jävla pensionärsfasoner!!!

Nu kommer jag få springa runt i reservernas reserv trosor. Om inte E har några kalsingar som jag kan sno? Vilken trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0