Jobbe!

Sitter å tänker på att jag verkligen har världens bästa jobb!

Vi får så mycket, åka på så mycket och får äran att jobba på en jätte fin salong. Det är helt enkelt det bästa jobb man kan ha. Vi är ett skit bra team, har sjukt roligt ihop och stöttar alltid varandra när det är nåt. Kunderna är skit treviga och vår BIG BOSS är den bästa man kan ha!

Jag tror inte att jag kan få det bättre. Alltid kul att gå till jobbet. Söndags ångest vad är det?

Alla är värda att jobba med nåt man älskar. Ibland får man slita mer för att komma dit andra ggr går det fort och lätt. Vem skulle vilja vara på sitt jobb som man känner sådär för, när man tillbringar mer än halva sin vakna tid på jobbet? Inte jag iaf:)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter verkligen som om du har hittat rätt yrke! Grattis! =) Du, det hade varit roligt att ses nåt snart! Vi har ju fortfarande inte haft någon kväll med rödvin och en massa skitsnack! =) Ha en bra dag! kram!

2008-11-19 @ 07:43:36
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0