Arla=Onödigt

Jag har blivit snuvad. Idag fick jag en allergichock. Detta är ju inget som jag inte visste kunde hända, då jag är väldigt allergisk mot mjölk.
Men idag hade jag ju inte ens (vad jag vet) ätit alt. druckit mjölk. Nej, nej detta är obegripligt. Det enda jag kan tippa på är väl att jag värmde min matlåda i micron som några minuter tidigare värmt upp "mjölkmat".

Jag känner mej lurad. Om jag nu skulle få ett anfall kan jag väl iaf få bli berikad med lite mjölk. Det hade ju känts lite bättre om jag smaskat på en god ostmacka eller hetsätit en Marabou chokladkaka. Men icke, jag fick berika mej med att i paniken råkat ta en dubbeldos av min medicin. Jag blev helt groggy och kunde inte tala rent, benen vobblade och jag satt och fnissade. Kan iof förstå dem som drogar lite bättre nu, man blir ju skönt avslappnad av lite för mycket piller. Nej, föresten jag förstår inte knarkare, dem borde ju vara dumma i huvudet hela tiden eftersom det inte går att tänka klart. Jag fortsätter vara en icke knarkande 22½ åring (½ var mycket viktig).

 

Jag har blivit snuvad en gång förr oxå. E hade tryckt i sig en sjukt smarrig burgare (den såg iaf sjukt god ut). Glad och nykär och kanske aningens påverkad av nån alkoholhaltig dryck, tyckte jag att det var fantastiskt att trycka ner min tunga i hans hals. Där mötte jag hans uppätna hamburgare. Snuvad igen! Förresten så kom jag nu på att E kanske ville ha ihjäl mej. Han kanske hade fått nog och tänkte att detta är ett bra sätt att göra sig av med mej. Jag måste fråga vad som var baktanken egentligen?
 


Update: Det var jag som frivilligt mosade in min tunga i hans mun, troligen jag som ville ha ihjäl mej själv men inte kunde klara det själv.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej Emma!

Några sånna aktiviteter har väl inte ni för er!!?? Nu måste du ha skrivit fel. Tungan ska man ha i sin egen mun, du måste ha missförstått alltihopa.

:-)

2008-11-14 @ 08:59:17
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lina

Stackars E. Inte nog med att han måste hålla reda på sin egen, utan din tunga också.

Jag säger då det, stackars E!

2008-11-14 @ 09:01:06
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0