Solen gjorde sitt på min hud...

Nu har dem åkt och solen tog dem med sig oxå. Det blev så tyst och tomt här, inget jollrande från barn eller rolig dialekt som man tar efter.

Va på 4h idag och kollade på djuren och hade picnic med köttbullssallad...muma!! Personligen tyckte jag som vanligt när jag ser djur att dem är ganska läskiga och det resulterar i att jag svär och papegojan Alice härmas och jag får höra att jag är en dålig Moster som lär barnet att svära. Inte lätt att tänka på vad man säger när man är barnlös på heltid och helt plötsligt ska ändra inbitna vanor.

Så dagen som barnlöst femtehjul är över och nu är det dax att göra sånt som man gör när man är fri som en fågel utan krav och ansvar...sova en snabbis för att sen ta en promenad och köpa mjöl så jag kan göra tacopaj av överbliven köttfärs. Inte klokt vad vuxen jag blev helt plötsligt och började göra pajer å andra seriösa hemmafrus sysslor.

***

Ska möta upp en gammal vän från tiden då inga bekymmer fanns och allt rann av mej som en gås;) Vissa växer man aldrig ifrån och han är en av dem.

*bilder från dagen kommer ikväll*

bye bye

Kommentarer
Postat av: chrille

Visst saknar man dom när dom åker? Ungar är ungar och nästan alltid lika härliga.Kolla testbloggen!Har väldigt många alternativ på blomsterfägring.

2008-05-11 @ 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0