Jesus bär mini trosor

Ledig dag men fullt upp ändå. Började med att vara moraliskt stöd till Hanna när Emil skulle få sin tremånaders spruta. Han var jätte duktig och skerk bara till innan han låg och tok skrattade...tror fan det var starka grejer han fick, så glad som han blev. Kanske skulle man frågat om man fick sig en jävel själv.

Sen blev det en vända ner på stan för att köpa en bikini och tofflor. Efter att jag ville gå och dö ett par ggr så hittade jag äntligen en bikini som satt som den skulle. Fattar inte varför alla trosor är så minimala. Jag är ju inte den fetaste människan på jorden som måste ha en bikini i sommar, hur gör dem som är större än mej?
Skorna likar jesusskor och jag kände mej jätte lätt och helig när jag vandrade runt i dem här hemma:)

Kom hem för en stund sen efter att ha ätit med en gammal vän eller "släkting". Vi hade så mycke att surra om att klockan måste ha ökat takten, vips så hade vi sutit där i fyra timmar. Det var mycket som hänt på nästan ett år. Hon ska bla ha barn om en månad och hade en jätte fin kula (inget annat än mage, orättvist).
Det var skönt att få träffa henne, jag har verkligen saknat att träffa dem samtidigt som det hänt mycket och man kan ju tyvärr inte få behålla allt in i ett nytt liv. Men jag hoppas få träffa henne och bebisen mer än en gång om året:)

***

Tror det är dax att inta ryggläge och träna på olika solstols positioner i sängen. Om fem dagar ligger jag ju å glassar på en strand i Grekland, skulle ju va illa om halva veckan gick åt till att komma på vilken position i solstolen som känns bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0