Han med stora öron...

Han där uppe hörde min bön. Jag kunde inte tänka på nåt annat än punchpraliner när jag cyklade från Grabben för en stund sen. Å vad händer? När jag kommer hem tänder lampan i köket står den en fin liten skål med ett par trevliga praliner i. Jag blev så glad att jag gjorde seger danse!!!

***

Jag tror ärligt att jag just i detta nu är den absolut läckraste människa på denna jord. Jag kan vara så snäll och berätta för er ghur jag ser ut just nu: Håret ser värre ut än vanligt (inte könsbuske utan mer som en tredsbuske), rödbränd på rygg å ansikte, blåa ben från förra helgen. Nu till min klädsel: svarta strumpor, vita kalsonger (ja, killkalsingar i något för stor storlek), linne och inget mer. Om jag hade varit en god människa hade jag lagt upp en bild på detta elände, men jag är inte så god som det kan verka utåt;)

***

Valborg igår var jätte kul, mycket nya människor, lagom mycket öl och strålande sol. Vad mer kan man begära? Först fixade jag klart mina bilder och skickade iväg dem till juryn;)

image128

Bild bevis på att jag postat mitt bidrag!

Sen bar det av till ekonomikun för att förtära lite alkohol och träffa folk.
På kvällen blev det grillfest med rå korv hos han som jag och Throzan döpte till "svanhoppet".

***

I morse vakande jag och mådde som en kalaspingla, trots stora intag alkohol igår.

Men nu är det dax att sova, somliga jobbar ju och sliter dagarna i ända, jag är en av dem. Jobbar även på lördag, men tyck inte synd om mej för det eller;)

Natti natti världen!

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en underbar kväll/natt! :)

2008-05-01 @ 23:53:26
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Madde

Hihi märker att du e från Uppsala, va? =)

2008-05-01 @ 23:55:26
URL: http://visby1986.blogg.se
Postat av: hoda

- natti natii (:

2008-05-01 @ 23:57:00
URL: http://hoodaah.blogg.se/
Postat av: Henkee

haha bild bevid :D

2008-05-01 @ 23:58:11
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0