Ett oväntat besök...

Äntligen kunde jag jobba idag. Så skönt att komma igång igen. Jag längtade så mycket till jobbet att jag var där redan 11.25 när jag började 12.00...

På väg hem möttes jag av avundsjukan lite smått. Gick med Throzan en bit innan jag skulle svänga hemåt. Hennes snubbe ringer och säger att hon ska skynda sig för han sitter  i solen vid ån å har köpt lite vin. Jag ville för två korta sekunder börja gråta...varför ringer ingen mej och säger att jag ska skynda mej hem för att få dricka lite vin i solen? Jag skulle dessutom nöja mej med saft.
Men det var iof jätte mycket trevligare att cykla till Willys å köpa kattmat;)

Innan jag hann svänga till porten mötte jag Martin (från den gamla goda tiden, undomsåren kan man säga, gammal jag blev nu). Han följde med upp till mej å kollade in min nyinredda balkong (ja han blev impad och en smula inspirerad). Vi satt och surrade jätte länge och vips var klockan över tolv...så det kan gå!

Nej detta är nu ohållbart, jag måste sova nu...Natti Natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0