En vuxen skrivkramp!

Är inne i en period av skrivkramp. Får inte fram nåt fast jag har tusen tankar och funderingar...motivationen tror jag kommer tillbaka, när???

Har ju stor besök från Norrköping här. Just nu badar Thyra och det jollras hejvilt därinne i badrummet...dem tror att jag sover...hahaha...

Igår så va vi på stan och snurrade lite innan vi tog en lång promenad hem för att äta tacos och spela spel. Allt var jätte mysigt. Jag hade längtat jätte mycke efter dem så det är så skönt att dem äntlligen är här. Thyra har vuxit så fruktansvärt på bara två månader:)

Om en stund bär det av till 4h-gården med Syrran+bihang,´Hanna, Andreas och lilla Emil och Norping klanen förstås. Jag som vanligt den utan barn och sällskap...ja jag är lite bitter i ibland!

Nu är det dax att fixa picnic maten;) Så äckligt vuxen man har blivit!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0