Världen berikas...

Har precis kommit hem från Hanna (ja,jag vet att det är sent, men vissa personer fasnar man för vare sig man vill eller inte).
I detta fall var det en mindre person (dock stor för sin ålder). Jag kallar honom Nils så får vi helt enkelt se om barnets föräldrar tycker namnet känns behållbart.

Det var nog den charmigaste unge jag träffat (tror han brås på "moster"). Tok tjocka, goa kinder som jag bara ville  ta en tugga av.

Hanna så oförskämt pigg ut, jag vill gratulera henne till detta då det vad jag har fattat  är en bonus att  vara vacker å spänstig redan efter två dygn:)

Det var ju för härligt att Hanna talat om för barnmorskan mitt under självaste tvärkarbetet 23.00 att det var en mindre lämplig dag att föda barn på, då hennes bästa kompis fyller år idag. Undersköterskan sa då lite lugnt att hon tippar på 02.00.
Hoppas det finns pengar med i tipset så dem stackars underbetalda sköterskorna kan få sig en extra slant på lidande kvinnor som föder barn.

10 februari 02.24 dök "Nisse" ut med sina 55 cm å 4640g.

Jag hälsar "gosse Kanebjörk" Välkommen på sin egen födelsedag (delar dock med Gary).

Pussar från en mycket stolt Moster Emma.

PS. Hanna jag är stolt över dej med å inte att förglömma pappa Andreas som blev 2.37 cm direkt efter "Nisses" ankomst.

Kommentarer
Postat av: klara j-r

tack för klippningen idag! jag är mycket nöjd...

2008-02-12 @ 11:12:02
URL: http://nomi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0