Uppladning pågår...

I morgon ska min nya karriär börja;)

Dax att prov fotas till reklam kampanjen för skate/vindsurfing kedjan i stor Sthlm. Jag tänkte i helgen att jag måste ju fixa till mitt yttre lite extra, typ sola, lägga ansiktsmask å andra seriösa modell förberedelser. Men sen kom jag på att när jag blev "upptäckt" så hade jag en av mina sämre dagar. Dålig hår dag (säger en frisör att hon har dålig hår dag, då är det jävligt illa), nästan inget smink å dessutom var jag så blek att jag inte syndes när jag stod å jobbade mot den vita väggen (tur att jag hade kläder å rött hår så folk såg att jag fanns). Trots detta så har jag chansen att bli förbannat rik på bara en dags posande.

Jag pratade med producenten idag å varnade honom lite för att jag fick mjölk i mej idag å har en del mindre vackra utslag, men detta var inga problem, smink löser allt.
Han frågade om jag hade klarat mina armar från blåmärken då han visste att jag hade träning igår.
Jag kunde glatt informera att jag nästan var blåmärks fri.

Med tanke på att jag hade sporttopp, t-shirt, tunn långärmad tröja, väst å två tjocktröjor så var det svårt att få blåmärken även på min kropp. Kan ju erkänna att jag knappt kunde röra mej, å jag svettades som en gris. Trodde ett tag att jag skulle dö på riktigt, men som ni ser så överlevde jag (nätt å jämt).
Vi hade väldigt mycket målvakts övningar under träningen (jag har tjatat om mer målvktsövingar) så jag kunde ju inte ge mej vika bara för att jag klätt mej för varm, de var ju självförvållat!

Nu ska jag borsta gaddarna å se om jag kan posa lite i spegeln...haha...
Jag måste ju iaf veta hur jag ser ut innan jag ger mej in på nåt sånt här seriöst modellande;)  

Kommentarer
Postat av: chrille

Jobbar du på Hair Team eller?

2008-02-20 @ 12:50:54
Postat av: Emma

--->>>Chrille

Jag det är på hairteam jag fördriver min tid om dagarna;)

2008-02-20 @ 14:56:20
Postat av: Lina

KÖÖÖÖÖR på ba!!

2008-02-20 @ 15:19:13
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: chrille

Haha! Världen e liten du. Min dotter Malin jobbar där Också.

2008-02-21 @ 06:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0