stringthrouseeeeeee

Ligger i mina randiga snobben så låt er inte luras av namnet.. knät är svullet som en stor fucking jävla ballong, ja emmas inflytande på  mig innebär väldigt mkt. fucking.(får tolkas fritt). Var som vanligt the last one standing i natt på konferancen, men med ett guldkort i baren som betalar allt vi dricker och som förövrigt inte var vårat, så måste det utnyttjas. min utsikt nu är en sliten ung  nucka med vilt hår och en blåtira under ögat som faktiskt är smink men vem bryr sig om detaljer.

hold your horses, det är snart frukost och mina nattmålade tånaglar har tagit en helt annan form!!!  gud så underbara och slimmade. emma har en mansröst och sjunger till uggla fy faan vet inte vem som låter värst??
tror det är dax att släpa sig ut till alla hurtigbullar och käka en torr fralla.

adios

Gäst bloggare String-Throzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0