Stinker apa...hur nu apor luktar?

Har precis fått en smärre chock...sitter här å luktar as gam efter kvällen träning. Har inte kollat statistken på ganska länge så jag har inte haft så bra koll på hur många som läser min blogg. Skriver för min egen skull å för att det är kul så det spelar inte så stor roll. Men antal unika besökare har ökat med (enligt mitt eget mattesnille huvud) 150%. Man kan säga att det är många som hittat hit.

Ja då är det väl på sin plats att hälsa alla nya välkomna. Hoppas ni får en god fortsatt läsning. (tänker inte be om uräskt för min dåliga staving emellanåt, den står jag för).

Nej, nu mår jag verkligen illa av mej själv...luktar pekka....måste kasta mej in i duchen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0