Självförtroendekick!!!

Nu kommer karrären att ta fart på riktigt. Fick precis ett telefon samtal från en producent i sthlm...Fick frågan om jag kunde tänka mej att stå som modell för en stor skate/vindsurfing butik i sthlm (var lite förvirrad under samtalet så jag minns inte namnet, men jag kände igen det).
Jag skulle vara med en dag å få en STOR summa pengar. Bilderna kommer att visas på sån där reklam pelare i sthlm.

Att jag blev tillfrågad känns märkligt jag är inte den typen som posar men jag kan nog göra ett försök. Det finns ett litet hinder på vägen bara, det står mellan mej å två andra tjejer, men han sa att det lutade åt mej;)

Killen som ringde har jag klippt en ggn så han tyckte att jag skulle passa...

Detta var ju verkligen ett lyft för självförtroendet. Men jag tänker inte ropa hej än, det kanske väljer en av det andra tjejerna. Jag känner mej iaf nöjd med att bli tillfrågad. Om inte annat så finns jag ju i deras arkiv efter onsdagens prov plåtning.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj oj oj!!Det var inte dåligt! :-)
Hejja hejja!
Ska du bli nästa Snygg Lars?
Snygg Emma.. tänk på saken!! hihi

2008-02-15 @ 20:05:10
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Anna

Gud va kul! Hoppas du får det! Kram!

2008-02-15 @ 22:11:41
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: M

Jag blir inte förvånad att du blev tlllfrågad om att modella. Du är naturligt charmig/snygg.

Det blev visst en till match full av ilska, två matcher i rad...men du, har dina utespelare bly under skorna eller? Kanske bara allmänt viljelösa.

Du kanske kunde dela med dig av din vinnarskalle om resten av laget var klipska nog att ta emot den.

Hoppas på att få se en skymt av dig i veckan, håll huvudet på skaft;)

2008-02-16 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0