Saknar...

Det är märkligt vilka vändningar som kan tas i livet. Maria umgicks jag med varje dag när jag bodde i Norrköping. Sen när jag flyttade hem igen så kunde vi självklart inte träffas varje dag. Men det är ju bra märkligt från varje dag till några få ggr per år.

Men i helgen kommer jag å hälsar på. Vill tillägga att Maria å hennes Gary har förökat sig å ska döpa tillskottet på lördag.

image38

Maria å Jag på Liseberg i sommras. Vi kunde inte åka karuseller efter som Maria skulle få en å Jag hade fått två;)


Kommentarer
Postat av: Maria

vi längtar efter dig, var länge sen vi träffades nu. rolig bild-minnena vecktes från våra besök i göteborg. det får vi göra om.kramar

2008-02-26 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0