Rastlös sjukling utan minsta lilla ork...

Hmm...kan det bli tråkigare? Jag har ingen röst är galet trött, hungrig som en varg. Rastlös men orkar ändå inte göra nåt. Är det lagligt att vara sjuk såhär länge? Jag tror inte det...

Jag tänker aldrig mer vara sjuk å defenitivt inte få influensan....
Blev lite gladare igår kväll då jag fick besök av nån jag tycker om. Lite sällskap kan göra denna sällskapssjuka sjukling lite piggare, alltid nåt.

Å i natt kom M å P hem från Florens, så nu e jag inte ensam längre. Jag har ju så fint kommit hem (i torsdags, jag bor nästan hemma igen, hjälp!!!) till Mams å Paps med min lilla katt å parkerat mej i mitt gamla rum, helt plötsligt blev jag 12år igen, jätteskönt!!!

     Jag blir glad av skor så jag ville bara ge en hyllning till alla fina skor! Spec, mina egna;) 

Kommentarer
Postat av: Lina

Skor skor skor skor

har du använt vagabondisarna vi köpte?? :-)

2008-02-27 @ 11:19:39
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Emma

Ja flera ggr, men jag fick ett jävla skavsår som jag fortfarande dras med:( Själv då, börjar dem bli utslitna?

2008-02-27 @ 21:34:25
URL: http://rodemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0