Moster dag!

Eventet i Sthlm igår var skit bra. Bra visningar, bra mat, mycket bra vår/sommar kollektioner. Helt enkelt en mycket lyckad dag.

Jag är ledig idag:). Å vad gör man inte bäst på sin lediga dag, (förutom att precis komma på att jag hade tvätttid mellan 7-12 å jag är inte hemma..opps igen) jo är världens bästa moster å hämtar Alice på dagis å åker ner på stan å köper födelsedags present till Pappa. Dessutom har jag lovat att vi ska fika å äta kaka oxå. Jag kan nog inte bli än bättre moster. Hoppas dessutom på att Hanna med Nils ska komma å göra oss sällskap (då blir jag en klockren moster när alla moster barn utom ett är på plats).

Nu ska jag lägga upp en ny profilbild, äta klart, hem å smika mej å sen ner på stan med barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0