Lugnat ner mig en aning!

Igår fanns inget utrymme i mitt huvud för att skriva blogg. Var så förbannat besviken på förlusten. Å besvikenhet går ju gärna i mitt fall över till ilska. Tror att inlägget hade blivit något jag sen fått ångra.

Jag tänker inte säga så mycket om matchen, bara ge lite reflektioner:

* Jag kände mej het å var på gång, bra form helt enkelt.

* Alla i laget spelade jätte bra, kämpade å slet.

* Hagunda måste ha varit bakis eller så är dem helt enklet inte bättre än såhär.

* Möjlien att detta var en underskattnings match från Hagundas sida, under skattning lönar sig aldrig..ahhaa.

* Vi var mer taggade än någonsin...i paus vilan brann det i vårat hörn.

* Domar bruden var pinsam. Gubb domaren ännu mer pinsam. Säger inte mer om dem då det verkar som om man kan bli anmäld för att kalla en domare för "tomte", Jag vill andvända betydligt grövre ord, så jag låter bli.

* Min tumme, som blev krossad sekunden innan Hangundas lednings mål (3-4), värker nåt fruktansvärt å har fått ett mindre vackert utseende.

* Sorgligt att domare inte bryr sig mer över slag på målvkat (inte ens efter att jag sagt till), tråkigt att det ska behöva gå så långt som till skada.

* Matchen var våran ända till sista 10 min.

* Frötuna gjorde säsongens hittills bästa match:)

* Ingen jävel kan stoppa oss nu...topp lagen bör inte slappna av föreens efter matchen mot oss.

* Hård träning i veckan med samma vinnar känsla som på matchen...det blir klockrent.

Dax att smörja tumme:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter ju jättebra!
Tänkte om du ville göra sällskap till stan med mej idag, så ja får röra lite på fläsket?

2008-02-04 @ 08:39:37
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0