Lackar i pannan!

Känner att jag börjar svettas en aning, inte för att jag städat hela lägenheten på under två timmar, utan för att en mäsnniska som inte ens är född kommer ta min födelsedag.
Jag sätter min högra arm (ingår en trasig tumme) på att ungen kommer behaga att dyka upp på lördag.
9:e feb är min fördelsedag han får skaffa sig en egen.

Tur för bebisen att jag är lätt charmad å kommer ha överseende med detta lilla över tramp.

Så nu bebis när jag godkännt att du till och med får komma på min födelsedag så kom då för fan. Din mamma börjar tröttna på att du gömmer dej därinne (å resten av världen oxå förresten).

Komsi komsi....du kan få en present om du kommer, (fast bara om du ger mej en oxå eftersom jag fyller gammal snart, du kan få va presenten bara du kommer ut).

Kommentarer
Postat av: M

Du vet att du är grymmt snygg i ditt röda hår...du är din egen du...(å kanske min så småningom)

Drick lagom i
morgon, lagom är bäst eller?

2008-02-07 @ 23:21:07
Postat av: Jonte

Detta är kul, träd fram snart, annars bjuder jag ut henne " skrattar "...Härlig följetong att följa detta anonyma flirtande. Blir att luta sig tillbaka med lite snacks och dricka och följa detta framöver.

2008-02-08 @ 09:24:24
URL: http://jonteohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0