Grattis Pappa!!!

Idag blir Pappa hela 46 år gammal, kanske inte så gammalt med tanke på hur gammla hans döttrar är å hur länge han har gått under namnet Morfar.

Men men GRATTIS världens bästa Pappa, ingen har en bättre far än mej (ledsen att behöva krossa er verklighet om era pappor, men man ska vara ärlig).

***

Vaknade med världens skalle bangs huvudvärk. Ligger nu i sängen å känner hur illa jag mår. Detta är ingen vanlighet i mitt liv. Huvudvärk är något jag knappt kan stava till i vanliga fall. Men detta verkar inte vara nåt vanlgt fall...å treo fan vill inte verka heller.

Jag kom på två andledningar till dagens dåliga morgonhuvud.


Alt1. Jag drack för lite på träningen igår å vaknade helt uttorkad, å får då självklart huvudvärk. Å jag som drack rekord mycket tyckte jag ´, två stora flaksor vatten (ca2liter). Men jag svettades ut säkert 7liter.


Alt2. Jag vaknade svettig i natt av samma dröm som jag drömde natten innan. Igår natt blev jag väckt av mitt nattsällskap pga mitt halvt skrikande läte, jag fick sedan ligga resten av natten i en stor å varm famn:).
Inatt fick jag klara mej bäst fan jag ville eftersom jag var själv.
Drömmen som var exakt lika båda nätterna. Den handlar om en skit stor svan som vill bita av min ena fot. Den naffsar efter mej samtidigt som jag försöker backa upp för en isig å hal trä ramp (detta görs barfota).

Ni förstår ju själva hur fruktansvärd denna dröm är å att vakna med illamående å grov huvudvärk är ju inga konstigheter.
Så det är helt klart alt2 som orskat denna vidriga morgon.

***

Nu måste jag få i mej lite frukost så jag blir människa igen.

En ny utmaning har startat idag vill jag tala om...fort följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0