Frötuna vs Funbo

http://www.hi.is/nem/hvarf/archives/archive_2005-m01.php 
Nu håller Tjejerna på å värmer upp, är nog ute å springer om jag får gissa. Å vad fan gör jag här?

Idag vinner Frötuna mot Funbo. Funbo måste vinna för att komma tvåa i serien före Storvreta (storvreta måste iof förlora sina två sista vilket inte är så troligt) å vi måste vinna för att snygga till tabellen lite. Vi har redan säkrat ett nytt kontrakt för div.2 men vinna måste man alltid.

Min säsong är över för denna gång. Säsong 16 kommer sumeras efter dem 1 Mars då vi spelat sista matchen mot Årsta IBK (dock utan mej, nu gråter jag). 

Kommentarer
Postat av: chrille

Aj,aj då! Det gick fel här också.8-3 i baken. Inget kul alls men bara att bita ihop och se framåt. Ni har ju som sagt kontraktet räddat iallafall. Det är mer än vi kan säga i Årstagården tyvärr.

2008-02-25 @ 07:35:50
Postat av: Emma

---> Chrille

Ja det känns tråkigt att förlora även om jag inte ens befann mej i hallen:(
Kontraktet är klart å det är ju nu mot slutet som vi har börjat få ett eget spel. Vi är nytt lag för säsongen.

Tråkigt att åka ner till 3:an, men ibland kan det vara nyttigt. Ni får upp självförtroendet då ni säkert kommer vinna mer. Sedan är det bara jobba er tillbaka.
Lycka till!!!!

2008-02-25 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0