Frikort...

Det vore på sin plats att jag får fri entré till Farbror doktorn nu. Jag har ju i princip varit mer på sjukhus detta underbara sjukfria jävla 2008 än jag barit hemma.

Ni kanske tror att jag har en hemlig kärleks affär med Doktorn? Jag kan lugna er med å säga att det är olika Doktorer jag ar träffat å den ena är fan skummare än den andra. Men singel som man är så får man ju passa på å ragga när tillfället ges (halvt avklädd å karl som klämmer, nej nu ljög jag, jag menar gubbe).

Idag var jag dock halv död när Doktorn undersökte mej. Å jag kan säga att jag inte blev klokare efter jag träffat honom. Jag fick iof pencillin å host medicin. Men han kunde tydligen inte säga om jag hade lunginflammation eller inte, bara bekräfta att jag har influensan (som jag redan visste). 

Fy fan vad starka grejer jag måste ha fått, jag somnar nästan....

Nej et här är inte hållbart jag deckar när som helst.. 

Kommentarer
Postat av: chrille

Malin sa hon träffat dig på husläkarakuten. Du såg lite emmlig ut sa hon så du får ta och krya på dig du oxå nu. Lite influensa går över snart.Hon hade öroninflamation på ena örat och det är mer snurr på henne nu. Medicinen hjälper fort på småttingarna som tur e.

2008-02-23 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0