En gång aldrig mer!

Var hos grabbarna grus på födelsedag fest igår. Det var lyckad förfest.

Sen bar det i väg ner på stan...jag hamnade där jag inte hamnat sen studentskivan, stället som har bytt namn två ggr sen sist. Detta är platsen för alla oskulder å första fyllan.
Mitt i allt detta står jag..inte för att jag är bättre än dessa människor men det var varken min första fylla eller jakt på bli av med min oskuld som redan varit borta alldesels för länge.

Men jag bet ihop å tog seden dit jag kom. Men jag måste erkänna att ribban på detta ställe var lagd förbannat tidigt på kvällen.
Hann knappt in på People innan en pojk i yngre åren (antar 18, kan iof varit en 15åring med falsk leg) kommer fram å knackar mej på axeln å fnissar lite nördigt å säger: ,höhöö, min kompis tycker att du är snygg å har stora tuttar hööhöö".
Ja man kan säga att ribban låg på plats!

Verkar som mina bröst får mer utrymme än själva Emma.l Men detta är ju självförvållat så jag ger världen det!

***

Så många som lägger ut recept å grejer på sina bloggar, själv har jag bara nämt att jag inte lagar mat som innehåller mer än två ingridienser.
Men hör å häpna
Jag å Selle skulle göra oss en god lunch idag (påpeka att han annars bara äter spagetti med makrill).

Mat rätten döps till " Ha i vad fan du vill"

Du behöver : Några varm korvar, två paket nudlar (helst inte dyrare packet än 2,90 på Willys), några ägg, kanel, en tomat,örtsalt å ketchup

Gör så här:

Koka nudlarna.
Hacka korven i mindre bitar.
Stek korven.
Stek äggen så det blir en typ äggröra.
Krydda äggen med kanel. (ja jag var oxå lite skeptisk först, men det var gott)
Stek sedan det färdig kokta nudlarna.
Hacka tomaten,(tomaten enbart för att Anna Skipper säger att an ska äta grönsaker).
Rör ihop skiten, upp på en tallrik, kom på att du inte har kryddat nudlarna med dess kryddpåse. Häll på lite örtsalt.
Börja äta, upptäck att det är torrt, på med ketchup.

Sen lovar jag att denna måltid blir nåt du sent glömmer.

Smaklig måltid, å varsågod för tipset!

***

Nu ska jag tugga tagg tråd.
Match mot Hagunda om två timmar. Sist vi spelade mot dem fick ni läsa ett inlägg som innehöll alla aggresioner som jag bar på. Men nu kommer det stå med glada bökstäver att vi vann...härligt!
Just  nu känner jag bara mosa dem jävlarna...(stackar barn, dem är ju iof ett junis lag så jag kanske inte ska gå så hårt fram, eller va fan dem måste oxå gå den hårda vägen).

Bye Bye...                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0