Dubbelmoral!

Känner att det inte finns så mycket att säga här, det händer inget. Sen sist jag skrev så har jag bara hostat sönder mina lungor, dött två ggr å återuppstått båda gångerna, ätit hallokräm spetast med hostmedicin.
Ja, det vart inte roligare än så!

Men snart börjar en bra Tv-kväll. Vänner börjar nu, sen det nya programmet om as vidriga ostädade hus, å sen det som jag har en stor hat-kärlek till Topmodel 9.
Jag gillar egentligen inte såna program, dem är yliga å handlar bara om uteendet å att du måste se bra ut. Men ändå ju mer jag gnäller dessto mer ser jag på det. Det kallar jag dubbelmoral.
Å nu när jag har startat min egen modellkarriär kanske man ska titta lite extra å lära mej nåt...haha...ja jävlar!

Kanske jag kan få vara med nästa säsong, nu när jag inte kan äta heller så passar jag väl snart in...

        
Se så bra jag posar...en skönhet, heeellt naturlig;) å matcha kan jag oxå! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggt med väskan där till! Gjorde verkligen pricken på i:et!
Hör av mej efter BVC så kommer vi förbi en sväng om du orkar.
Pussas

2008-02-28 @ 12:06:08
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna

Jag följer top model på eftermiddagarna. Håller med om att man har lite dubbelmoral, men rätt kul o följa det iaf :)

2008-02-28 @ 16:43:11
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Emma

---> Anna

Ja man fastnar ju lätt i skit program;)

2008-02-28 @ 20:48:06
URL: http://rodemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0