Dax att starta...

Kläderna är på plats, sushin ligger i magen, håret är sådär bra som det bara är en bra hår dag, vinet ligger i väskan, två dagars ledighet.
Finns inget som kan stoppa denna glada prick i kväll.

Eller jo, inte kanske stoppa men få mej att hålla tillbaka en sekund. Har match i morgon 18.20 mot Hagunda, Men jag tror jag spelar bäst när jag är bakis å hugrig.
VINNA VINNA!!!!

Vill ni veta nåt komiskt?
Jag sitter med datorn på köksbordet, Har en fönster tittare som tror att jag fortfarande är blind. Jag ser att han står där, stressad över att jag ska iväg å festa. Hade jag inte vetat bättre än jag gör hade jag börjat moona i fönstert, men jag är så förbannat mogen så jag håller inte på med sånt trams. Lockar bara lite!!!!

Hanna min vän kläm för fan ut ungen snart så den kan få växa å bli stor så vi kan få leka mammor på stan (jag mamma utan unge). (Krysta rödvinet å ciggen väntar om ca 6mån)

Drick å svälj trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0