Stil, naket å mål

Hmm...ingen dator på ett tag, å haft tusen saker å göra.

I onsdags var det årliga STIL-visningen på V-dala. Det blev jätte lyckat, efter många om och men. I år fick vi dela modeller med en annan salong. Den andra salongen va så giriga å sura å skulle minnsan ha alla tjej modeller, efter mycket strul fick vi fyra av elva tjejer:( men vi fick en massa grabbar (*blink*), men de e ju lite svårare å göra avancerade frisyrer på killar å dessutom va dom kalsongmodeller så inga coola kläder kunde matchas till. Iof gillar väl alla å se på lite lätt klädda muskelbitar.

I lördags kom Maria å Gary från Norrköping upp å hälsade på sista gången innan bebisen kommer. Maria hade den minsta mage jag sett i vecka 35. Den va jätte fin å hon va jätte pigg å glad. Dom fick följa med på innebandy på lördags kvällen. Vi hade serie premiär mot Storvreta, Buuuhuu, ja vi förlorade med 6-2 men siffrorna speglar inte allt, vi kämpade å slet allihop. Kan väl erkänna att jag tappade humöret ett par ggr, med min vinnar skalle kan man inte annat än å bli galen när fyra mål som är gjorda på exakt samma sätt inte stoppas. I bland känns de som att de är omöjligt att få folk å fatta, om de står en fri spelar vid ena stolpen å en annan fri vid andra, så har jag inte så stor chans att täcka båda. Ibland skulle man va tacksam om utespelarna bara tittade upp å täckte upp. Inte så kul när man vet att de står en fri precis brevid å man vet att om hon får bollen så är de mål. Aja nog om detta, HATAR Å FÖRLORA!!!

Köpte nya stövlar å jeans igår, känner mej mycket nöjd.

Träffade nån som jag tycker om idag, blev ett pirr:)

Ska på träning i kväll, kul i jul!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0