Sova!!!

Jag borde verkligen sova nu...ska va barnvakt imorgon å Olle vakar typ 6, Alice sover iaf till 8 men då har Olle börjat bli lite trött igen så då vill han sova. Dom sover i omgångar...
Tänkte gå uppsala runt i morgon, jag är så stel i benen att de är pinsamt å bättre lär de ju inte bli imorgon. Barnen kommer bli understimulerade av att jag är klen å inte kan röra mej, så de blir perfekt me en promenad.

Lisa är i Grekland å jag är svart av avundsjuka...fast jag tror dom behöver semester mer än mig iof.
Men jag längtar efter min syster, vill att hon ska komma hem nu!!!

Nej nu får de va nog nu ska jag sova och fundera över mitt liv lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0