Skit visning!

Blev besviken trodde ju inte att redken skulle svika dom är alltid ett säker kort, men men skenet kan tydligen bedra. Tråkiga hår , varm lokal å för lite å dricka ett lite plus kan dem iaf få: Idol-medlemmarna bodde på hotellet där visningen va, alltid lite kändis kåt!
Vi skulle gå ut i sthlm men de blev Uppsala iallafall. Vi va på nåt soap bar, va säker ett trevligt ställe om man va intreserad av bakåt slick å blonda brudar. Kan inte förstå meningen me å stå me en drink i handen å bara försöka se snygg ut måste va skit tråkigt, släpp loss för fan!!
Pricken över i blev Platina på nattkvisten, hade inte varit där på typ ett år men snacka om att stället gått ner sig, kändes som om hälften var runt arton å resten var bönder. Nej jag är inte perfekt eller gammal men där ville jag inte va å absolut inte halv nyckter. Å de i sin tur va tågets fel om jag inte åkt tåg från sthlm hade jag lätter kunnat handskat me befolkningen på Svenssons. 

I dag va jag å Hanna på mikelsmäss, de va jätte mysigt, vi åt  massa onyttigt å köpte lite kul grejer.
Hanna köpte jätte söt mobil till bebisen å ett litet godsedjur, jag blir alldeles varm. Jag blev lite avundsjuk på bebis sakerna, men jag fick också köpa lite, Gary å Marias bebis kommer ju snart så jag fick köpa lite till den, är riktigt nöjd. kan ju inte skriva vad det är ifall dom läser. Inte att förglömma jag köpte ju en salamikorv också, är fruktansvärt svag för korvar...hahaha...undra hur de där lät.

Nu måste jag verkligen sova, inte för att jag ska jobba imorgon utan för att jag snart är hel blind pga suddiga linser.
Pratade me nån som jag inte har pratat me på länge, de va kul! Fick tips om att jag kunde skriva ett kort inlägg (han är van bloggare hahaha, de är inte jag) i sället för att inte skriva nåt alls, de känns som om de blev ganska långt.

Jag är ledig i morgon....UNDERBART...

Kommentarer
Postat av: Hanna

det kanske inte är så tokigt att vara nykter iaf.
men det e fest på lördag. tänkte om du kommer om du kanske ville göra dej iordning med mej?
vi ses tonajt.
puss

2007-10-01 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0