Malte!

Idag såg jag min nya kusin...4200gr å hur söt som helst, t.o.m hans små brottar öron ville jag äta upp. Charmtroll!!!

Sitter på jobbet nu å smyg skriver, the big boss har gått hem för dagen, haha när katten är borta...
Har precis haft en brud konsultation, hon hade varit förlovad i nitton år å nu ska hon gifta sig, blir så imponerad av såna människor. Kan kärleken va så stark efter så lång tid, hoppas de händer mej nån gång me.

E lite fundersam, det jag bestämde mig för i förrgår kommer jag att ångra redan i morgon. Jag är lite för lättövertalad, om man känner mej så är det tydligen inte så svårt att veta hur man ska göra för att övertala mej. Fan, vad allt ska krångla!

Nu måste jag bestämma mej om jag ska köpa sushi med mej hem eller inte, vilka svåra beslut jag måste fatta;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lika bra att du lät dej övertalas. Annars får man ju aldrig veta och man blir heller aldrig klokare på att folk kan ändra sej.
Puss på dej

2007-09-18 @ 21:40:20
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0