Lever jag!?

Nu är de över...en hård men kul helg. Trodde i morse att de skulle va omöjligt å spela men väl där gick de bra. Vi förlorade första matchen mot Arlanda med 1-0, skit mål vill jag tillägga! Andra matchen blev 0-0 mot Tiunda. Måste säga att jag är riktigt stolt över tjejerna, dom slet å kämpade. Eftersom vi är ett nytt lag som aldrig spelat ihop så gick det över förväntan. Det så kallade "blåbärs laget" som alla kunde plocka in poäng på visade raka motsatsen.
Vi blir farliga på lördag mot Storvreta i premiären.  
Så nu sitter jag här jätte fint blå/lila/röd över armarna å ben som är så stumma att jag var tvungen att ta en taxi till M å P :)

Blev precis lite ledsen, inte för att jag knappt kan röra mej utan för att serien What About Brian har slutat. I onsdags så gick sista avsnittet NÅGONSIN!!!! Å jag missade det för jag hade träning, å nu skulle jag se reprisen som vanligt...men Kanal 5 har bytt tid, fan...den har alltid gått vid 5-6 tiden å nu helt plötsligt så sänder dom vi fyra. Skandal! Jag ska va ledsen hela kvällen:(

Nu ska jag äta mat, kan behövas känner mej helt tom. Jag spelar konstigt nog alltid bäst när jag är tok hungrig, så de blev till att spara in på maten den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0