Förvirrad!

Vet inte varför, men gud vad förvirrad jag känner mej. Kanske är det för att allt är förvirrande å jag inte vet vad jag vill men vad som är bäst...om man ska göra precis som man känner för tillfälle skulle jag göra det jag inte borde.
Nu märker jag att de jag skriver också blir förvirrande...suck...
Nåt som inte är förvirrande är mitt klädval tills på lördag (konstigt nog), tror de kommer bli riktigt bra.

Imorrse när jag skulle till nagel-tanten (kl7:30, ja jag vet inte klokt) fastnade jag vid bommarna på st:olofsg, stod där i 2min inget händer, 5min inget händer, 7min å nu börjar jag svära öppet. En kvinna sa att det inte skulle hjälpa hur mycket jag än svor bommarna går inte upp förde, å jag svara stressat: "men jag missar ju snart min nagel tid". Kände sekunden senare hur dumt de lät, en fjolla på lila cykel straxt före halv åtta på morgonen står å ororar sig för naglarna, å det är krig i världen! Vill ändå tillägga att naglarna bli skit snygga.

I morgon ska jag på Kina-återträff:) alla som var med på resan ska träffas å lite otippat äta Kinamat...haha.
Eftersom alla är från olika delar av Sverige så sover dem kvar å på lördag ska vi va kulturella å kolla hur vackert uppsala är, fantastiskt!

Nu börjar snart Idol igen å jag måste ta ur mina linser dom har suddat igen, kanske blev förmycket hårspray på jobbet idag, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0