Vilken kväll!

Va på träning, det var kul. Det börjar så smått likna ett lag. Om man bortser från att många spelare har svårt å träffa målet så går det bra det lilla jag får på mej:) Jag vet inte hur det kommer att gå för oss den här säsongen men jag hoppas vi klara oss kvar i tvåan. På söndag är det matchs mot Hagunda. jag hoppas och vill iaf tro att laget har ändrat inställning. Det två matcherna jag inte har varit med så fick jag höra att vi försvarade jätte bra å att vi oxå hjälpte de lite mer orutinerade målvakterna som fick hoppa in. Någon hade sagt efter matchen mot Björklinge att vi kanske skulle forsätta försvara som vi gjort de matcherna då Emma inte varit med. Att hjälpa sin målvkt har inte varit en självklarhet i det här laget. E iof kul att de säger att det litar på mej där bak men jag kan tyvärr inte ta allt.

På en av övningarna tränade vi på 2 mot 0. Antar att det var ett drömcenario från våran sida. Kan ju hända att man råkar komma två mot noll någon gång. Men tyvärr ska vi nog vara glada om vi kommer till motsånadrens mål utan ett heltmotståndar lag uppradade på mitt linjen. Den övningen gav inte mej så mycket eftersom det verkar vara svårt att träffa mål.
Jag råkade slänga ut en kommentar efter övingen när någon frågade om det var jobbigt: Jag är van det var ju precis som på alla våra matcher...opps..fem onda blickar fick jag...men va fan det är väl ingen välgörenhetsgala vi håller på med. man måste se sina brister för att kunna jobba på dem. Jag har oxå svagheter men jag jobbar på dem istället för att bli stött eller sur. Skärpning tjejer vi vill väl vinna!!!??

Jag sitter å små huttrar lite fick lite mjölk i mej för ca en timme sen. Skulle ta mina vitamin tabletter som vanligt. Eller nästan som vanligt, jag köpte nya idag exakt samma som jag har haft så länge. Nu har tillverkarna ändrat innehållet å slängt i lite mjölksyra. Vilka jävla puckon! Dom kunde ju iaf gjort en liten varning om att inehållet ändrats. Men icke sa nicke, försök ha ihjäl mej bara. Ja jag vet att jag alltid ska läsa men jag har ju haft dem förr.

Det var faktiskt lite läskigt den här gången,brukar vara lugn och ta mina mediciner lugnt å sannsat. men nu fick jag lite panik. Kände hur det började klia i mun men jag tänkte att det kanske var tomaten som jag just ätit. Sen efter några sekunder kände jag hur läpparna började svälla...fort fram me tabletterna, svepte i mej skiten å va tvungen att lägga mej på golvet. Blev så yr, antar att det var lite syrebrist, inte lätt när det känns som jag andas genom ett sugrör.
Så nu är jag sönderfrät i munnen, fint prickig över kroppen och en känsla av att ha 40graders feber. Å jag som just börjat få bort mina utslag...Fan!!!
Klart man ska straffas för att man försöker ta hand om sin kropp å ge den lite vitaminer. Slut på de nu! Nu får det bli frukt å broccoli istället!

Nej nu är det dax att blunda. Min kropp bör nog återhämta sig lite.

Löpning-inb´träning-mjölk= totalt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0