Vad händer?

Vet inte hur det kan ha blivit såhär men nu e  det som de är. Jag försöker att tänka på nåt annat, men det går inte, jag vänder mej om hela tiden, jag hatar min sms å ringsingnal (måste byta). Känner att ännu en natt håller på att glida mej ur händerna. Jag känner att jag borde ha åkt me hem till M å P, men nu är det försent, vill inte gå ut. 
Jag hatar den röda jävla bilen!
 Hemma känner jag mej trygg för det mesta men det varvas med ett hugg i bröstet å då kommer rädslan å gråten igen. Vad har jag gjort för att förtjäna det här?
Vet inte vad som kan hända men magkänslan säger att det inte känns bra. 
Kan man bli rånad på energi? Jag har blivit total bestulen på all min energi.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0