Vacker utsikt!

Har precis duschat å kommit på att jag har inte bara har bra utsikt från balkongen, utan oxå en fantastisk utsikt från duschen/badkaret. Det är ett ganska stort förnster (med fönsterglas, totalt ogenerat) precis ovanför badkaret. Jag kan stå och beskåda allt där ute samtidigt som jag gör mej ren:). Ikväll såg jag två bilar parkera, en kvinna rasta sin lilla hund, en granne i andra huset laga mat och en annan granne som upptäckte att jag stod och glodde med duschslangen i handen..Hmm nej det var inte pinsamt, den bjuder jag på, det är ju bara min överkropp som syns å det är min fördelaktiga del på kroppen, så va fan! 

Upptäckte även nåt annat när jag duschade, jag har hur mycket blåmärken som helst över hela kroppen. Bra tjejer, ni börjar träffa mål!!! Med tanke på jag har tränat ett X antal gånger den här säsongen utan ett enda blåmärke (förutom dom tusen jag fått på match) kan det ju bara tyda på två saker. Antingen att jag har släppt in alla skott eller att laget har börjat träffa mål, tror på den sist nämda:)

Det var en mycket givande duschning som ni förstår!

Jag är ledig imorgon...ska bli mycket skönt. "big boss" tyckte att det var en bra idé. Antar att det beror på att jag gråtit mellan varje kund och att han vet att jag behöver sova. Jag hade aldrig föreslagit det själv så det kändes bra.
Jag kan inte annat än å vara stressad när jag snart  känner mej helt strypt. Går det inte att ringa kan man ju alltid skriva lappar å lägga i brevlådan (ett par ggr/dag).

I morgon ska jag först sova tills jag vaknar, ingen klocka med galen väcknings signal som väcker mej. Sen ska jag gå till Syster-yster å lämna min tröj-väska, hon ska till Paris å äger bara blöjväskor, kan förstå att hon vill känna sig lite mer "chic" när hon ska strosa rund i en stor mode stad.
Efter denna promenad ska jag vandra vidare mot staden, hälsa på Mamma på jobbet, hämta min cykel på mitt jobbet, byta min percing till en kortare stav. Å sen måste jag köpa Lars Winnerbäcks nya cd, den är tok bra. Om jag hittar nån vän som inte jobbar så kanske det kan tänkas att det blir en fika:)

Jag måste bara säga att idag va mitt humör för taskigt, jag vill inombords döda en kund (tro det eller ej men jag mendade det nästan), människan va så förbannat positiv att jag ville smocka till henne. Ibland undrar jag om endel bryter ihop totalt när dem kommer hem för att dom varit så positiva till allt som finns. Jag själv hade ju en mindre bra dag å hade lite svårt å förstå att det var fantastiskt när det var så kallt ute att jag höll på att bli en isbit på väg till jobbet eller att kaffemaskinen hakade upp sig så att hon inte fick nåt te; "den lille stackarn kanske har jobbat hela dagen å behövde vila" *finss fniss*. Men va fan människa gråt istället, du får ju inget te! Jag hade kunnat färga henne svart fast hon ville bli blond det hade ju gjort sak samma, hon hade väl tyckt att färgen va sååå faanntaaaastisskk. Jobbiga människa!
Aja nu ska jag inte klaga hon betalade bra å handlade mycket;)

Nu ska jag se ett av mina favvo program "2½ män", mycket charmig serie.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0