Torr i pannan

När jag kom hem från träningen såg jag att min lugg låg perfekt, inte en lock så långt ögat kan nå.
Nu tänker ni, hur kan detta vara möjligt med tanke på hur hennes hår ser ut utan plattång. Jag har knappt svettats en droppe.
Mycket hade väl å göra med att jag bara stod på knä i ca tio min på uppvärmningen.

Sen gick det utför. mitt vänster knä är inte vad det borde vara, fast, slätt å hudfärgat. Det är blått, lila å knöligt.
Kan inte förstå vad det är som händer. Det känns som om någon tänt en förtidig Majkase där inne. Matchen mot Årsta IK på lördag morgon känns bekymmrande, jag kan bara vara med om jag slipper stå på knäna, detta är ju mindre lyckat med tanke på hur en innebandy målvakt ska stå för att rädda som mest.
Men mitt lag tycker tydligen att jag ska hålla käften å ställa mej ändå. Detta tänkande från laget och ledningens sida kommer enbart för att det är ingen som tänker ställa sig om jag är borta. Alla är ju bollrädda och gjorda av bomull. Jag är gjord av sten vill jag tillägga (iaf alla kroppsdelar utom mitt vänstra knä).

Pratade med någon ikväll. En klok varelse på två ben. Fick mej att tänka steget längre. Det är sällan man pratar med någon som har så mycket vettigt att säga. Antingen så är jag väldigt lättläst som människa eller så kan denne läsa av människor på ett facinerande sätt. Tycker om att prata med någon som man känner lyssnar av eget intresse å inte bara för att verka trevlig. Jag har fått massa bra tips som jag ska ta med mej i framtiden.
Tack du:)

Va ännu en lugn dag på jobbet idag. Men ibland så gör det inte så mkt, har så förbannat kul ändå. Mina jobbarkompisar är de roligaste jag vet. Jag skrattar jätte mycket när jag jobbar å det är så skönt att känna att det är kul att gå till jobbet.
Jag tror att jag kommer bli skrynklig i ansiktet snart av allt skrattande. Men det får jag helt enkelt bjuda på för jag tänker inte sluta, det är för roligt.  Kommer iof inom kort att börja andvända anti-rynk cream...så jag kan vara lugn!

Imorgon startar mitt nya projekt, jag är tok laddad. Fråga inte vad det är för jag kommer inte att svar iaf. Men jag lovar att ni får veta det sen.
Go go go....jag har lite pepping  åt mej själv....om någon annan behöver peppas så är jag bra på det så det är bara å säga till.

Nu ska jag ta ur mina linser...börjar fundera på om det var nåt i vattenflaskan, kan ju inte va normalt att tappa synen varje kväll efter elva.

Bye bye.....

Kommentarer
Postat av: Peter

Nu har frun fått ta över tangentbordet

2007-11-22 @ 17:49:59
URL: http://zerpo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0