Snöslask

Hatar sånt här skit väder...jag behöver fan lite ljus, lite sol kanske skulle vara på sin plats.
Jag kan ju knappt ta mej fram, cykeln slirar åt alla håll å jag har inte den minsta kontroll, brukar jag iof inte ha annars heller men nu är kontrollen totalt utom räckhåll.

Mina två projekt som jag jobbar på går:

* Projekt 1: Går sakta men säkert, hade nog tänkt mej en lite stabilare framgång men när min livssituation ser ut som den gör så har jag överseende med den något långsamma framgången.

* Projekt 2: Skulle ha starta idag men, jag det finns ju alltid ett MEN. Jag ska vara ärlig å säga att jag inte orkar. Jag känner att gör jag det som projektet går ut på nu så blir det halv hjärtat. Å jag gör inget halv hjärtat. Men så fort jag känner mej redo igen så kör jag, å håll i hatten det kommer gå i hundra:)

Min dag startade perfekt, mys å vakna me nån. Efter att jag vaknat å bestämt mej för att somna om en timme till så går det utför. Jag vaknade (nu ensam), med världens ångest, jag tror att jag blivit synsk å känner när jag har fått ett medelande på min avstängda dator. Ja, jag var synsk, hade ett medelande på min facebook. Har börjat hata facebook så smått, ska nog följa Hanna i den här frågan.

Nu har hela min dag varit åt helvete. Jag hade så ont i min vänster arm, ingen aning varför, sedan började jag tappa min syn, hade klar synskärpa ca 35 cm framåt. Det gick å jobba eftersom jag såg ju (nästan) vart jag klippte.

Gråta mellan kunderna är något som jag tagit för vana att göra. Det är inte kul att känna så här. Alla på jobbet och hemma är så gulliga att jag får dåligt samvete. Känns som om jag bara gnäller hela tiden, men det räker med att nån frågar hur det är så börjar jag grina. Flera på jobbet sa idag att dom tyckte att jag skulle prata mer om hur jag mår så skulle det kännas bättre. Klart det gör men jag är inte van att prata om hur jag mår så här mycket. jag har mer förvana att svälja å försöka glömma. Dax att ändra på denna dåliga rutin.

Linnea är här å det känns jätte skönt. Hon hade maten klar när jag kom hem, mums...
Vi har sutit å pratat i flera timmar. Jag har tur som har henne!'
Jag har nog tur som har så många som bryr sig om mej!

Nu ska vi lägga oss å kolla lite film.

Ett, Två, Tre klara färdiga gå...

Plin-Helga har gått loss lite på min dammsugare...hahaha 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vore ju bra om du kanske kunde skicka över Helga till oss så hon kunde dra en vepa här oxå =P
Ring mej när du kommer hem.
Jag vill veta hur vi gör imorgon.
Puss gumsi.

2007-11-29 @ 18:16:20
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0