Skit C:na

Dagen till ära har varit ytterst trevlig. Jag och Hanna har snurrat runt i CD-bokshoppen-bilen å införskaffat oss sånt som man inte kan leva utan (detta ur en kvinnas perspektiv).
Jag har fått bla; Hmmm.... nu när jag börjar tänka efter kommer jag inte på nånting, jag som tyckte jag inte gjorde annat än å ta upp kortet. Jo vi köpte korv med bröd å tejp på Thuns. Väldigt gott. Hanna talade om hur underskattat det är att äta korv med bröd, jag kunde bara instämma med tanke på att jag är lika svag för korv som för mandariner.

När vi väl var hemma hos mej började vår mer kreativa  förmåga att krypa fram. Vi målade 2 lite bredare sträck på väggen i mitt vardagsrum, blev mycket bra! Härligt vad lite färg kan göra. Och otippat nog så blev färgen röd, förvånad? ;)

Har även spelat alfapet. Min spontana tanke: Jävla skit spel vem kom på att göra ett sånt irriterande spel. Denna tanke kom bara pga min dåliga relation till att förlora. MED 10 POÄNG!!! Finner inga ord.
Sitter med två C:n ett U, ett I och ett V  på brickan när det inte finns några ord kvar att komma på. Detta innebär att när vi ska räkna ihop hur många poäng vi skulle dra bort hade jag inte en susning eftersom jag satt på 24p minus. Hade ju vunnit om jag inte hade så förbannat mycke skit bokstäver kvar. Å varför kan den kloke människa som gjort spelet göra några fler vokaler?

Aja nog om detta. Det har varit en jätte mysig dag/kväll. Och vi har inte bara pratat om oss själva som vi annars har en väldig förmåga att göra, det är som om det inte existerar några andra än Emma och Hanna när vi umgås. Är iof väldigt kul att ha såna här ego-träffar.

Nu ska jag kasta in  handuken för denna dag!
Så skönt att vara utvilad imorgon. Känns bra att ha tagit det riktigt lugnt hela helgen, veckan kommer bli lättre då:)

Godnatt världen!

 

Kommentarer
Postat av: Lajna

hahaha... jag trodde du menade att du var skit sen... (C:na)= sena! haha

2007-11-11 @ 08:14:18
URL: http://endellina.blogg.se
Postat av: Granne

du får ju lägga upp lite bilder på målningen. det var ju därför jag typ tog 100 st.

2007-11-12 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0