Seg i bollen, Norrköping å en liten T

 Är just nu i Norrköping å hälsar på lite gamla vänner från den gamla Norrköpings tiden. Fick träffa lilla T för första gången. Jag blir så sugen när jag ser så små bebisar, vill ha en egen liten! Jag blir nog lite skadad när det är så många som får barn, jag som trott i hela mitt liv att jag skulle få barn tidigt, verkar få tänka om. Jag vill ju att det ska  finnas en Pappa till mitt barn, och det ska vara en mycket bra sådan.
Lilla T

Ok allt jag skrivit har försvunnt så håll till godo med det lilla...


Kommentarer
Postat av: Hanna

gud såå söt!
Kommer de ut sådär? :)

2007-11-26 @ 09:59:48
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Syrran

Nuss!

2007-11-26 @ 16:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0