Oj Oj detta är sant!

Sitter å kollar lite slött på tv, å vad händer: inom  loppet av 1min har jag sett 2 av dem som utan att ens behöva be om det skulle få sova i min säng (hur länge som helst). Dom skulle få frukost på sängen oxå!
De fagra männen heter:    
                                               Jude Law
                                               Martin Stenmarck
             Och när jag såg dem kom jag ju att tänka på Chad Michel Murray som givetvis oxå får kryp ner bredvid mej:)

Det är mycket trevligt att det finns ögon godis lite här och där. 

Ni andra som har ett intresse att värma fötterna under mitt täcke får jobba lite hårdre än de ovan nämda. Ni får tyvärr ingen frukost på sängen för den ska ni ge till mej.
Detta gäller inte, under några omständigheter "M". Ledsen att vara så ärlig men du behöver inte ens försöka! Haha jag är nog en liten häxa trots allt....

Dax att forsätta med mitt mandarin missbruk...

Kommentarer
Postat av: charliee

Jude law är inte ful men peter jöback faller mig mer i smaken

2007-11-08 @ 22:17:22
URL: http://www.mrbayron.blogg.se
Postat av: Alex

Mandariner här med! Eller det kanske är satsumas? eller clementiner.. hm, nej det är nog satsumas ^^

2007-11-08 @ 22:19:00
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: M.

mandariner/satsumas är grymt goda:D
ha en bra kväll.

2007-11-08 @ 22:21:51
URL: http://miillaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0