Ny dag nya tag!

Bestämde när jag vaknade i morse att nu skulle allt bli bra..inge mer tårar inge mer rädsla (kanske lite rädsla ibland är godkännt). Jag vaknade och såg ljuset i tunneln:) Nu har jag kommit in i stadiet: HÄMND!!!! Eller nu ska jag inte ta i så jag spricker, klart jag inte ska annordna nån sorts aktion mot honom men... Ähh det jag vill säga är att jag är mer arg än ledsen nu.

Har haft en mycket bra dag, ja lite efter sliten ser jag nog ut men sånt överlever jag.

I morgon ska jag och Hanna åka runt å göra av me ännu mer pengar, om jag fortsätter i den här takten att sprätta pengar får jag snart söka till "lyxfällan".

Syster-yster hoppas du har det bra i Paris. Saknar dej, inte ofta det går en dag utan att vi surrar i telefon...

Inte en minut försent att ta en dusch...(dock utan vacker utsikt) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0